Lipno Lake resort
De projectontwikkelaar aan het woord:
“Voor de verkoop van 92 luxe, compleet ingerichte, appartementen van het Lipno Lake Resort hebben wij ervoor gekozen om extra aandacht aan het interieur te besteden. Door deze mooie aankleding goed inde marketing te gebruiken kregen we zeer veel positieve reacties. In vergelijk met onze vorige projecten heeft dit een ongelooflijke,echt meetbare, push gegeven aan onze verkopen.
Men verschaft zich een tweede thuis. Dit hebben wij met onze interieur keuzes bereikt, de woning werd ge-upgrade van “vakantiewoning” tot tweede thuis. De beslissing om tot aanschaf over te gaan is niet alleen een rationele berekening maar ook een emotionele beslissing. De stem van de vrouw weegt in deze keuze zeker mee en wij hebben in onze verkoopgesprekken dan ook vele complimenten mogen ontvangen. Dat dit de verkoop vergemakkelijkt mag duidelijk zijn.
De verhuur van onze appartementen geeft dezelfde positieve voordelen. De gast is verrast door het rijke interieur, zijn vakantiebelevenis is hierdoor groter en wij begroeten vele gasten voor de tweede of derde keer. Dit leidt voor onze kopers tot een beter verhuur rendement en in dit geval ook voor mij wantwij hebben het verhuur in eigen beheer.
Peter Antonissen, Sparcs